O nas

     

    Polski Instytut Innowacji i Zrównoważonego Rozwoju  współpracuje m.in. z następującymi osobami: 

     

      

    Robert Czekaj - praktyk, prawnik z długoletnim doświadczeniem w zakresie prawa gospodarczego. Specjalizuje się również w problematyce prawa turystycznego, prawa cywilnego i karnego. Usprawniał procesy gospodarcze, pełnił funkcję likwidatora, kierował zespołami ludzkimi. Wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Opolu. W pracy naukowej zajmuje się m.in. problematyką roszczeń wynikających z odpowiedzialności deliktowej, jak też odpowiedzialnością kontraktową.  

     

    dr Arkadiusz Babczuk - ekonomista.  Autor koncepcji: komunalnego prawa upadłościowego, zmiany formuły przeprowadzania przetargów na obligacje skarbowe, z przetargów z cenami zróżnicowanymi na przetarg z ceną jednolitą. Pełnił różne kierownicze stanowiska. Obecnie, m.in. współpracuje z Rzecznikiem Finansowym i jest Zastępcą Głównego Rzecznika Dyscypliny Finansów Publicznych.

     

    dr hab. Rafał Maciąg, prof. UJ, pracownik Instytutu Studiów Informacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Ekspert zarządzania z wykorzystaniem technologii cyfrowych. Ekspert Web 2.0, transformacji cyfrowej. Pomaga w rozwiązywaniu problemów zarządzania w biznesie i w sektorze publicznym. 

     

    Mariusz Sujka – certyfikowany audytor wewnętrzny (CRMA CGAP); praktyk zwinnego zarządzania projektami (SCRUM Master oraz Agile PM), także trener biznesu oraz akredytowany coach. Certyfikowany Jonah TOC (praktyk Thinking Tools). Z wykształcenia prawnik, ukończył m.in. studia doktoranckie na Wydziale Prawa Uniwersytetu Warszawskiego oraz „Psychologię przywództwa” w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej; były wieloletni obserwator w Instytucie Audytorów Wewnętrznych Radzie ds. Standardów Audytu Wewnętrznego IIA Global oraz lider Podkomisji INTOSAI ds. Standardów Kontroli Wewnętrznej. 

                                   

    dr hab. Roman Dorczak, prof. UJ, zatrudniony w Instytucie Spraw Publicznych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Psycholog, doktor i doktor habilitowany w dyscyplinie nauk o zarządzaniu i jakości. Znawca problematyki przywództwa. Stypendysta Farmington Institute I Oxford University Department of Educational Studies, stażysta w  Manchester-Harris College, Oxford University. Praktyk, autor, współautor licznych ekspertyz, raportów istotnych dla kadr kierowniczych organizacji publicznych oraz sfery gospodarczej.

     

     dr Robin Precey, praktyk i naukowiec z 32 doświadczeniem na stanowiskach kierowniczych, były konsultant w Narodowym Collegium Przywództwa Edukacyjnego (The National College for School Leadership) w Anglii, dyrektor Centrum Przywództwa Edukacyjnego i Rozwoju Szkół (Centre For Educational Leadership and School Improvement) w Canterbury Christ Church University (CCCU) w Anglii.  Ekspert programów m.in. w Chinach, Pakistanie, Arabii Saudyjskiej i Rwandzie, Wielkiej Brytanii.

     

     dr Joanna Wieprow, doktor nauk ekonomicznych, pracownik badawczo-dydaktyczny w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Trener biznesu, specjalista z zakresu analizy finansowej oraz zarządzania finansami. Wykładowca akademicki z wieloletnim doświadczeniem na kierunkach Finanse i Rachunkowość, Zarządzanie, Logistyka Inżynierska. Autorka licznych publikacji naukowych w dyscyplinie ekonomii i finansów, w tym monografii dotyczących podejmowania decyzji finansowych. Ekspert medialny WSB. Pomoga rozwiązywać problemy biznesowe. 

     

     

    Fundacja Polski Instytut Innowacji i Zrównoważonego Rozwoju jest wpisana do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych
    i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej. 

    Polski Instytut Innowacji i Zrównoważonego Rozwoju:

    • promuje działania służące wyjściu organizacji z obszaru pułapki średniego dochodu i przeciętnego produktu,
    • wskazuje na rozwiązania służące eliminowaniu słabości instytucjonalnej, 
    • dokonuje analiz wdrożeniowych, ewaluacji podmiotów sektora publicznego i prywatnego,
    • promuje najlepsze praktyki z zakresu zarządzania, w tym zasobami o charakterze nieimitowanym
    • wspiera rozwój przedsiębiorczości, innowacji, biznesowej doskonałości, akceleracji zgodności,
    • promuje zarządzanie różnorodnością, relacjami, zmianami,
    • prowadzi szkolenia i ocenia systemy szkoleniowe w celu ich optymalizacji i osiągnięcia efektywności, 
    • bada i ocenia rzetelność usług e-commerce,
    • działa zgodnie z zasadami etyki oraz założeniami Agile. 

     

    Fundacja przeznacza całą nadwyżkę przychodów nad kosztami na działalność statutową. M.in. promuje działalność naukową, wspiera rozwój kultury i sztuki.